Zwroty

 

ZWROTY


CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ/WYMIENIĆ TOWAR?

Tak, nie ma problemu :) Masz na to 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Więcej szczegółowych informacji znajdziesz w naszym regulaminie.


JAK WYGLĄDA PROCES ZWROTU/WYMIANY /REKLAMACJI TOWARU?

1. Towar wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem

odeślij na:

MAPAYA

Ul. J.I. Kraszewskiego 27/1

30-110 Kraków

( * napisz do nas maila, a my prześlemy Ci wzór formularza zwrotu/wymiany )

2. Możesz też przynieść towar osobiście do Punktu Odbioru. Prosimy o wcześniejszy kontakt: T: 501 351 444

3. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

4. Należność za zwracany towar zostanie przesłana na podane przez Ciebie w formularzu konto bankowe.

5. Więcej info w regulaminie.


JAKIE KOSZTY PONOSZĘ W PRZYPADKU ZWROTU?

Jedyne koszty, które ponosisz to odesłanie do nas towaru.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl